چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفي 4 تبلت هواوي، مناسب براي دانش آموزان و دانشجويان

۸ بازديد

شايد تا پيش از روزهاي شيوع كرونا و اوج گرفتن دوركاري ها و كلاس ها و خريدهاي آنلاين، بازار تبلت ها چندان داغ نبود. تبلت ها اغلب به يك گجت با كاربرد غيرضروري تبديل شده بود. اما اين روزها با اوج استفاده از گجت هايي چون تبلت براي برقراري ارتباط از راه دور هستيم. دانشجويان و دانش اموزان بيشترين استفاده را از تبلت ها براي حضور در كلاس هاي آنلاين خود دارند. بدين منظور در ادامه به معرفي چند تبلت از هواوي مي پردازيم كه به خوبي مي تواند از پس انتظارات شما به عنوان يك دانش آموز يا دانشجو را برآورده كند. در ادامه همراه ما باشيد.


 

تبلت هواوي ميت پد T8

تبلت هواوي ميت پد T8

تبلت هواوي ميت پد T8

تبلت Huawei MatePad T8 يك تبلت بسيار مقرون به صرفه با صفحه نمايش 8 اينچي باكيفيت، سيستم عامل اندرويد 10، رابط كاربري EMUI 10، چيپست قدرتمند هشت هسته‌اي و باتري پرظرفيت 5100 ميلي آمپر ساعت است. تبلت ميت پد تي 8 هواوي با طراحي سبك و باريك، به گونه‌اي ساخته شده كه با يك دست مي‌توان آن را نگه داشت. همين امر، اين تبلت را به گزينه‌اي مناسب براي استفاده روزمره، آموزش آنلاين و… تبديل مي‌كند.

با وجود اينكه MatePad T8 هواوي يك تبلت اقتصادي است، اما طراحي مُدرن با رنگ آبي اعماق دريا دارد كه بيشتر به رنگ مشكي نزديك است. جالب اينكه ميت پد T8 از قاب پشتي فلزي بهره مي‌برد و خبري از قاب پشتي پلاستيكي نيست. اين ويژگي در اين رده قيمتي، بسيار نادر است.

تبلت MatePad T8 با دارا بودن ابعاد 121.1×199.7×8.55 ميلي متر، يك تبلت 8 اينچي با ضخامت بسيار كم است كه وزن آن نيز تنها به 310 گرم مي‌رسد. همانطور كه اشاره شد، اين تبلت در رنگ آبي اعماق دريا عرضه مي‌شود. وزن پايين و ضخامت كم باعث شده به آساني بتوان تبلت هواوي MatePad T8 را در دست گرفت يا آن را در كوله پشتي گذاشت و با خود حمل كرد.

پنل جلويي دستگاه كه از شيشه ساخته شده، ميزبان يك صفحه نمايش 8.0 اينچي LCD با وضوح تصوير 1280×800 پيكسل و توانايي نمايش 16.7 ميليون رنگ است. حاشيه‌هاي 4.9 ميلي متري نمايشگر تبلت MatePad T8 در اين رده قيمتي، نسبتاً نازك و مناسب به حساب مي‌آيد. نمايشگر اين تبلت حدود 80 درصد از سطح جلويي دستگاه را پوشش مي‌دهد. همچنين در نماي جلويي هيچ گونه لوگويي يافت نمي‌شود تا كاربر بيشترين راحتي و زيبايي را تجربه كند.

هرچند تبلت ميت پد تي 8 تنها در يك رنگ عرضه مي‌شود، اما همان يك رنگ بسيار جذاب و امروزي است.

صفحه نمايش تبلت ميت پد تي 8 هواوي داراي نسبت ابعاد 16:10 و وضوح تصوير HD با تراكم پيكسلي 189PPI است كه براي يك تبلت 8 اينچي اقتصادي كاملاً قابل قبول است. در حقيقت در اين رده قيمتي هيچ تبلتي با وضوح تصوير بالاتر از HD يافت نمي‌شود.

صفحه نمايش HD تبلت ميت پد T8 از روشنايي بسيار خوبي برخوردار بوده و كنتراست و اشباع رنگ آن نيز مناسب است. اين صفحه نمايش در استفاده‌هاي مختلف چون وب‌گردي، تماشاي فيلم، كار با اپليكيشن‌ها و حتي بازي كردن، كاملاً راضي‌‌كننده است. زاويه ديد صفحه نمايش هم بسيار خوب است.

اين تبلت هواوي، داراي يك حالت ويژه به نام eBook است كه فعال سازي آن، راحتي بيشتري را براي چشم‌ها به ارمغان مي‌آورد. حالت eBook مخصوص مطالعه است. همچنين يك حالت ديگر به نام Eye Comfort وجود دارد كه با كاهش نور آبي مضر براي چشم‌ها، از چشم كودكان حين بازي و كار زياد با تبلت محافظت مي‌كند.

تبلت Huawei MatePad T10

تبلت Huawei MatePad T10تبلت Huawei MatePad T10

تبلت T10 با سيستم عامل به روز اندرويد و امكانات مناسب، مي تواند به خوبي نياز شما را براي استفاده هاي معمول روزانه برطرف كند. در ادامه با معرفي و بررسي تبلت هوآوي ميت پد T10 همراه ما باشيد.

تبلت HUAWEI MatePad T10 با داشتن صفحه نمايش بزرگ 10 اينچي، چيپست پرقدرت هشت هسته‌اي، صداي استريو، باتري 5100 ميلي آمپر ساعت و طراحي زيبا، گزينه‌اي مناسب براي سرگرمي كودكان و استفاده چند رسانه‌اي است. تبلت ميت پد تي 10 هواوي در رنگ آبي مات (آبي اعماق دريا / Deepsea Blue) عرضه مي‌شود كه زيبايي خاصي دارد. اين تبلت با ابعاد 240.2x159x7.85 ميلي متر، 450 گرم وزن دارد. ضخامت اين تبلت كمتر از 8 ميلي متر است و در زمره تبلت‌هاي باريك قرار مي‌گيرد.

در جلوي دستگاه، صفحه نمايش بزرگ 10 اينچي با حاشيه‌هاي نسبتاً نازك و دوربين سلفي 2 مگاپيكسلي قرار دارد. در پشت دستگاه هم دوربين 5 مگاپيكسلي آن و لوگوي HUAWEI يافت مي‌شود. در بالا و پايين دستگاه دو بلندگو قرار گرفته است كه صدايي استريو را ارائه مي‌كنند. همچنين درگاه USB Type-C و جك هدفون 3.5 ميلي متري در زير آن قرار دارد. ميت پد T10 هواوي در دسته تبلت‌هاي 10 اينچي قرار مي‌گيرد. اين تبلت از يك صفحه نمايش 9.7 اينچي از نوع IPS با وضوح تصوير 1280×800 پيكسل با توانايي نمايش 16.7 ميليون رنگ مختلف و تراكم پيكسلي 156 پيكسل در هر اينچ بهره مي‌برد. پنل‌هاي IPS زاويه ديد بسيار گسترده‌اي دارند و گزينه‌اي ايده‌آل براي استفاده در تبلت‌ها هستند.

صفحه نمايش تبلت MatePad T10 هواوي داراي حالت Eye Comfort براي مراقبت از چشم‌ها در برابر نور مضر آبي و حالت eBook mode براي راحتي بيشتر چشم‌ها حين خواندن كتاب الكترونيكي و وبگردي است. شدت روشنايي و دقت رنگ‌هاي صفحه نمايش تبلت هواوي MatePad T10 در استفاده‌هاي مختلف، مناسب و راضي‌كننده است. تبلت MatePad T10 از يك جفت بلندگو در طرفين دستگاه بهره مي‌برد و قادر به ارائه صداي استريو با حجم مناسب است. اين تبلت از فناوري HUAWEI Histen 6.1 هم پشتيباني مي‌كند. بنابراين كاربر قادر به اعمال تنظيمات صوتي پيشرفته خواهد بود. جك 3.5 ميلي‌متري صدا نيز براي آن‌هايي كه قصد استفاده از هدفون يا هدست را دارند، در دسترس است.

ميت پد تي 10 داراي صداي بلند، شفاف و فراگير است كه يك تجربه صوتي لذت‌بخش را در پخش موسيقي، تماشاي فيلم و مكالمه تصويري فراهم مي‌كند.

هواوي در تبلت MatePad T10 از چيپست 8 هسته‌اي HUAWEI **********n 710A استفاده كرده كه داراي چهار هسته پرقدرت Cortex A73 با فركانس 2.0 گيگاهرتز و چهار هسته كم مصرف Cortex A53 با فركانس 1.7 گيگاهرتز است. همچنين اين چيپست از پردازشگر گرافيكي Mali G51 براي اجراي بازي‌ها و پخش ويدئوهاي باكيفيت بهره مي‌برد.

چيپست **********n 710A عملكرد روان و كم‌حرارتي دارد كه حتي مي‌توان با آن بازي‌هاي رايج را اجرا كرد. همچنين سرعت پاسخ‌دهي رابط كاربري و برنامه‌ها با حضور اين تراشه، بسيار مناسب است.

تبلت MatePad T10 در دو مدل 32 و 16 گيگابايتي با 2 گيگابايت حافظه رم در دسترس است. چنانچه اين حافظه داخلي براي مصارف شما كافي نيست، مي‌توانيد به آساني يك كارت حافظه microSD با ظرفيت تا 512 گيگابايت بر روي اين تبلت نصب كنيد. اين تبلت از پخش ويدئوهاي mp4 و 3gp با شتاب‌دهنده سخت افزاري و پخش فايل‌هاي صوتي با فرمت‌هاي مختلف نظير MP3 ، FLAC و MIDI و… پشتيباني مي‌كند.

تبلت MatePad T10 هواوي داراي يك دوربين سلفي 2 مگاپيكسلي با وضوح 1600×1200 پيكسل، گشودگي ديافراگم f/2.4 و توانايي ضبط ويدئو با كيفيت HD است. از اين دوربين مي‌توان براي Face Unlock و تشخيص چهره هم استفاده كرد كه عملكرد خوبي دارد.

در پشت دستگاه هم يك دوربين اصلي 5 مگاپيكسلي با دريچه ديافراگم f/2.2 و توانايي ضبط ويدئوي Full HD قرار دارد. اين دوربين از قابليت فوكوس خودكار بهره مي‌برد و قادر به ثبت تصاوير با شفافيت و وضوح مناسب است. دوربين تبلت MatePad T10 از حالت‌هاي حرفه‌اي، پانوراما، HDR، فيلتر زيبايي، تايمر و كنترل صوتي نيز پشتيباني مي‌كند.

تبلت HUAWEI MatePad T10s

تبلت HUAWEI MatePad T10sتبلت HUAWEI MatePad T10s

سري تبلت‌هاي ميت پد هواوي را بايد محصولاتي بسيار مقرون به صرفه و با امكانات فراوان توصيف كرد كه با ارائه هر آنچه يك كاربر مد نظر داشته باشد مي‌توانند در رنج وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار بگيرند. تبلت MatePad T 10s يكي از اين محصولات است كه با ويژگي‌هاي نمايشگر و نرم‌افزار خود مي‌تواند انتخابي قابل توجه براي كاربران باشد.

اين تبلت از بدنه‌اي فلزي (به جز بخش ساخته شده با پلي‌كربنات در قسمت بالا و پشت بدنه) با رنگ‌ مات آبي تيره ساخته شده كه در نگاه اول نظر شما را جلب كرده و حس يك محصول باكيفيت را به خوبي القا مي‌كند.

در بخش پايين بدنه دستگاه، درگاه ارتباطي USB-C، ورودي جك هدفون 3.5 ميليمتري، درگاهي سيم‌كارت و كارت حافظه و اسپيكرهاي بزرگ دستگاه قرار گرفته و در سمت راست بدنه نيز دو جفت دكمه‌هاي پاور و حجم صدا همراه با دو ميكروفون براي ضبط صدا قرار گرفته‌اند. البته دومين اسپيكر دستگاه نيز در بخش بالاي بدنه قرار گرفته و به جز اين در ديگر بخش‌هاي بدنه عارضه و يا درگاه خاصي مشاهده نمي‌شود.

با مراجعه به جلوي دستگاه نيز نمايشگري بزرگ با حاشيه‌هاي مناسب براي در دست گرفتن دستگاه قرار گرفته كه به كاربر اجازه مي‌دهند هم با يك دست و هم با دو دست خود بدون لمس ناخواسته نمايشگر، تبلت را در دست بگيرد. دوربين سلفي نيز در مركز بخش بالاي نمايشگر در حالت افقي به وضوح خودنمايي مي‌كند و خبر خوب در اين بخش استفاده هواوي از يك چراغ LED براي اعلان نوتيفيكيشن‌هاست كه شايد در ميان رقبا و بسياري محصولات ديگر رده‌ها در دنياي تبلت‌ها بسيار نادر است.

همانطور كه در بخش قبلي اشاره شد يكي از بهترين ويژگي‌هاي اين تبلت نمايشگر آن است؛ نمايشگري 10.1 اينچي با پنل IPS LCD و رزولوشن 1920 در 1200 پيكسل كه از فناوري‌هاي متعددي براي بهبود تجربه كاربر از تماشاي محتوا روي آن استفاده مي‌كند.

يكي از اصلي‌ترين كاربردهاي نمايشگر تبلت استفاده براي قرائت متون و كتاب‌هاي الكترونيك است. در اين رابطه هواوي سه حالت مختلف تنظيم رنگ به صورت خودكار به نام‌هاي eBook Mode، Eye Comfort و Dark Mode را افزون بر حالت نمايش اصلي رنگ‌ها و نور نمايشگر پيشنهاد مي‌كند كه در هر يك تلاش شده تا با تغيير رنگ‌ها، شرايطي براي راحتي هر چه بيشتر چشمان كاربر فراهم شود.

تبلت MediaPad T3

تبلت MediaPad T3تبلت MediaPad T3

تبلت MediaPad T3، در سه مدل 7، 8 و 10 اينچي به بازار عرضه شده است. كه مدل‌هاي 8 و 10 اينچي، از نظر رزولوشن، پردازنده، دوربين و باتري، كيفيت بالاتري نسبت به مدل 7 اينچي دارند. در اين نوشته به بررسي مدل 8 اينچي يا MediaPad T3 8 مي‌پردازيم.

اين تبلت از پردازنده 4 هسته‌اي با سرعت 1.4 گيگاهرتز تشكيل شده است و به‌دليل پشتيباني از سيم‌كارت، امكان برقراري ارتباط تلفني و اتصال به شبكه‌هاي ارتباطي 3G و 4G را فراهم مي‌كند. تبلت ميان‌ردهMediaPad T3 8، با توجه به رابط كاربري EMUI 5.1 آن، تجربه جذابي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. ، به صورت پيش‌فرض سيستم عامل نسخه 7 اندرويد بر اين تبلت 8 اينچي نصب شده است كه كاربري را آسان مي‌كند.

صقحه نمايش 8 اينچي تبلتMediaPad T3 8، قابليت‌هاي به نسبت زيادي را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. اين نمايشگر با رزولوشن 800×1280 پيكسل، وضوح و شفافيت قابل قبولي دارد و به دليل بهره‌گيري از تكنولوژيIPS ، زواياي ديد گسترده‌اي را براي كاربران به ارمغان مي‌آورد. نسبت نمايشگر به بدنه در اين تبلت، 70.5 درصد است، به اين معنا كه حاشيه، بخش قابل توجهي از صفحه را به خود اختصاص داده است. اما با اين حال، مزاحمتي براي ديد مخاطب به‌وجود نمي‌آورد. هم‌چنين، قابليت اجراي 10 دستور لمسي هم‌زمان، تجربه خوشايندي را از كار كردن با اين تبلت هوشمند، ايجاد مي‌كند.

به كمك دوربين 5 مگاپيكسلي تبلتMediaPad T3 8 ، مي‌توان در شرايط نوري مساعد، عكس‌هاي با كيفيتي ثبت كرد. هم‌چنين، اين دوربين مجهز به تكنولوژي فوكوس خودكار، قابليت تشخيص چهره و لبخند است.

باتري پرتوان 4800 ميلي‌آمپرساعتي كه ليتيوم يوني و غيرقابل تعويض است، وظيفه برق‌رساني به قطعات مختلف را بر عهده دارد. MediaPad T3 8 با باتري حجيم و كارآمد خود، جز تبلت‌هاي 8 اينچي، با شارژدهي مناسب به حساب مي‌آيد، كه تا دو روز مي‌تواند بدون نياز به شارژر، در حالت استندباي مانده و در صورت استفاده متوسط، تا يك روز دوام بياورد.

روي هم رفته و با توجه به مشخصه‌هاي فني ذكر شده، تبلت MediaPad T3 8، دستگاهي كارآمد است و به‌دليل صرفه اقتصادي، گزينه‌اي مناسب و قابل اعتماد براي خريد به حساب مي‌آيد.

در اين مطلب سعي كرديم تبلت هاي اقتصادي هواوي را كه مناسب استفاده براي كلاس ها و جلسات غير حضوري است را معرفي كنيم. نظر خود را درباره اين تبلت ها در قسمت كامنت ها با ما درميان بگذاريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.